Умови: наша політика повернень і умов обслуговування.
Будь-ласка зверніть увагу на відмінність між індивідуальними та масовими послугами, товарами, продуктами, роботами. Все, що є масовим – підпорядковується законодавчим нормам, правилам, законам держав, ринку, звичок суспільства, в той час, як предмети та об’єкти індивідуальної діяльності є переважно творчими за характером та не підлягають поверненню, обміну, відшкодуванню в типовому розумінні. На нашому сайті існує значна частка індивідуальних послуг, товарів, продуктів, цінних робіт, для яких не прийнятне типове відношення. В разі виявлення потреби додаткового опрацювання індивідуальних потреб – ми йдемо на зустріч нашим клієнтам в межах розумного у випадку нашої вини за домовленістю.
Нормативна база
– Цивільний кодекс України
– Господарський кодекс України
– Закон України “Про захист прав споживачів”
– Закон України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”
– Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”
– Порядок провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833
– Правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затверджені наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року № 104
– Правила роздрібної торгівлі продовольчими товарами (із змінами), затверджені наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 11 липня 2003 року № 185
– Правилах торгівлі на риках (із змінами), затверджених наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерства внутрішніх справ України, Державної податкової адміністрації України, Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 26 лютого 2002 року № 57/188/84/105
Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:
– обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
– придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
– здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
– розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Умова обміну:
– якщо товар не використовувався;
– збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
– збережено розрахунковий документ з датою продажу.
Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:
– обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
– придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
– здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
– розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Умова обміну:
– якщо товар не використовувався;
– збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
– збережено розрахунковий документ з датою продажу.
Права споживача при розірванні договору купівлі-продажу:
– розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі;
– гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору;
– в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Не всі товари можна повернути. Це правда?
Ще в 1994 році Кабмін затвердив Перелік товарів належної якості, які не підлягають поверненню.
Справа в тому, що держава гарантує не лише ваші права, а й права інших споживачів, які ймовірно згодом придбають повернутий вами товар. Тобто повернути товар із цього Переліку не вдасться.
Які товари не можна повернути?
– продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни (зубні щітки, бритви, гребінці);
– деякі непродовольчі товари (дитячі іграшки і товари для новонароджених, тканини, килимові метражні вироби, натільна й постільна білизна, друковані видання, пиломатеріали, записані на DVD-диски, інструменти для манікюру, педикюру та ювелірні вироби);
– Індивідуальні товари, послуги, цінні роботи, та продукти;
Умови роботи Інтернет-магазину
1. Загальні положення та термінологія
1.1. Підтримка Інтернет-магазину виконується приватною особою – Сущик М. М., відповідно до Законодавства України, в тому числі і Закону “Про захист прав споживачів”.
1.2. Термінологія
Інтернет-Магазин – засіб для представлення або реалізації товару, робіт або послуг шляхом здійснення електронної угоди.
Електронна угода – дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та зобов’язань, здійснена з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем;
Покупець – особа, яка користується послугами Інтернет-магазину.
Продавець-консультант-людина, що надає консультації в підборі потрібного товару в Інтернет-магазині.
Реєстрація– це вказівка особистих даних в спеціальній формі, завдяки якій здійснюється взаємодія Інтернет-магазину і Покупця.
Кошик – перелік товарів, які Покупець планує придбати. В Кошику можна вносити зміни до оформлення Замовлення.
Замовлення -належно оформлений запит Покупця, який включає в себе перелік товарів, обраних в каталозі Інтернет-магазину, який є актом прийняття рішення про покупку.
Рахунок -це документ, який направляється Покупцю, що засвідчує прийняте Інтернет-магазином замовлення, визначає його кінцеву вартість, і є підставою для оплати за замовлення.
2. Прийом замовлень
2.1. Обробка замовлень та консультації – з Пн по Сб, з 9:00 до 17:00. Онлайн – цілодобово.
2.2. Замовлення, обробляється на наступний робочий день-два після оплати.
2.3. Виконання замовлення (доставка) протягом 2-4 робочих днів з моменту виконання.
2.4.Внести зміни можна тільки в неоплачене замовлення.
3. Співробітництво
3.1 Інтернет-магазин співпрацює з роздрібним та оптовим покупцем.
3.2 Інтернет-магазин не приймає і не здійснює доставку замовлень, отриманих від суб’єктів підприємницької діяльності, які зареєстровані та територіях Донецької та Луганської областей, що не підконтрольні Україні і не здійснили відповідну перереєстрацію нового місця знаходження на підконтрольних Україні територіях.
4. Політика конфіденційності: Законодавча база
4.1. Відносини між Покупцем та Інтернет-магазином регулюються відповідно до законодавства України, а саме:
* Законом «Про електронну комерцію» від 03.09.2015 р № 675-VIII
* Законом “Про захист прав споживачів” від 12.05.91 №1023-XII,
* Постановою КМУ від 19.03.1994 р. N 172 про Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
* Порядком провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою КМУ № 833 від 15.06.2006 р, з наступними змінами і доповненнями;
* Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р. № 103;
* Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р .. № 104, зі змінами від 23.01.2018 р. Наказ № 80;
5. Конфіденційність і захист персональної інформації
5.1 Конфіденційність інформації, яка була надана Покупцем Інтернет-магазину, охороняється Законом України “Про захист персональних даних” від 01.06.2011.
5.2 Відповідно до Закону, при реєстрації на сайті Інтернет-магазину Покупець дає згоду на обробку та використання своїх персональних даних виключно з метою, необхідних для оформлення замовлення і роботи з Покупцем.
5.3 Інтернет-магазин зобов’язується не передавати персональні дані Покупця і доступ до них третім особам, публікувати та використовувати інформацію з метою, що не відповідає діям Інтернет-магазину.
6. Інші умови
6.1 Здійснюючи покупку через Інтернет-магазин, дані умови є цивільним договором про купівлю-продаж між приватною особою – Сущик М.М. і Покупцем.
6.2 З моменту прийняття рішення про покупку, сторони Покупця і фірми юридично захищені і охороняються законодавством України.
6.3 Інтернет-магазин залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію на сайті.
Політика повернення
7. Елементи відносин Покупець – Інтернет-магазин
7.1. Вибір товару
7.1.1. Покупець має право:
Отримати вичерпну інформацію і відповіді на питання про товар від Продавця-консультанта.
Дізнатися про переваги, порівняти, прийняти власне рішення.
7.1.2. Покупець зобов’язаний:
* Повідомити Продавцю-консультанту максимально точну інформацію про параметри та інші істотні особливості вибору необхідних для об’єктивного консультування.
* У разі повідомлення неточних і помилкових даних Продавцю-консультанту, Покупець несе всю майнову відповідальність, яка може виникнути в процесі купівлі-продажу товару.
7.1.3 Продавець-консультант має право:
* У разі отримання неточних і помилкових даних від самого Покупця, Продавець-Консультант не несе відповідальності, за можливі негативні наслідки придбання товару, який не відповідає його запитам.
7.1.4. Продавець-консультант зобов’язаний надати максимально точну і об’єктивну консультацію:
* про асортимент товарів Інтернет-магазину;
* про особливості товару, обраного Покупцем;
* про відповідність обраного товару суб’єктивним вимогам (інформація про особливості, викладених Покупцем, див. п 5.1.2 і п.5.1.3)
7.2. Оформлення Замовлення
7.2.1. Оформлення Замовлення проводиться виконанням Реєстрації та оформлення Замовлення через Кошик або шляхом замовлення по телефону.
7.2.2. Покупець зобов’язаний:
* Зареєструватися, заповнивши Форму реєстрації покупця.
* У форму потрібно ввести такі дані:
* Електронну пошту покупця (e-mail)
* Прізвище, ім’я
* Телефон (мобільний, стаціонарний)
* Адреса: Область, місто (селище, село)
7.2.1. При замовленні по телефону, повідомити реєстраційну інформацію: ПІБ, електронну адресу, контактний телефон.
7.2.3. Інтернет-магазин зобов’язаний:
* Підтвердити реєстрацію Покупця відправкою листа на вказану адресу електронної пошти, за умови коректного заповнення обов’язкових полів для реєстрації. Електронне інформування необхідно, щоб і Покупець, і Інтернет-магазин були впевнені в правильності введених даних і для виключення помилок при виконанні Замовлення
* При здійсненому замовленні, зв’язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 9:00 до 17:00) і підтвердити замовлення, можливість його виконання, повідомити терміни доставки і надати Рахунок для оплати.
* Після отриманої оплати на поточний рахунок, зв’язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 8:00 до 17:00) і підтвердити отримання оплати і повідомити уточнені терміни доставки.
P.S. У разі ненадходження оплати на поточний рахунок Інтернет-магазину по закінченню терміну дії Рахунку, Замовлення Покупця вважається анульованим.
Після оформлення відвантаження Замовлення в транспортній компанії, повідомити номер товаро-транспортної накладної Покупцеві.
7.2.4 Відповідальність Інтернет-магазину:
* Інтернет-магазин не несе відповідальність за помилки Покупця і наслідки неправильної інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації.
* Інтернет-магазин не несе відповідальність за відправлення не отримані Покупцем в транспортній компанії («Нова пошта») (після закінчення терміну зберігання).
* Інтернет-магазин не може змінити ціну товару, після оформлення Замовлення Покупцем
7.2.5 Відповідальність Покупця:
* У разі неправильності / неточності інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації, Покупець несе всі витрати, пов’язані з невірним зазначенням адреси та інших даних.
* У разі відмови від замовлення, після його передачі Інтернет-магазином в транспортну компанію («Нова пошта»), вартість доставки в обидві сторони оплачує Покупець.
7.2.6 Інтернет-магазин має право інформувати Покупця про свої товари і послуги, використовуючи дані, вказані при реєстрації.
У разі, якщо Покупець не має бажання отримувати таку інформацію, він завжди може звернутися в контакт-центр інтернет-магазину з проханням відключити її.
8. Доставка і оплата
8.1 Доставка
8.1.1 Інтернет-магазин здійснює доставку замовлення Покупця протягом 2-4 робочих днів з моменту 100% оплати за замовлення, окрім неділі.
8.1.2 Доставка продукції здійснюється перевізником «Нова пошта» до ГРУЗОВОГО складу перевізника.
8.1.3 При отриманні замовлення ретельно перевіряйте і акуратно відкривайте пакет. Якщо у Вас виникнуть претензії до її цілісності або стану продукції, складіть акт з представником компанії «Нова пошта».
8.1.4 У разі відсутності претензій до продукції, Покупець зобов’язується підписати видаткову накладну на товар із зазначенням П.І.Б., і передати представнику «Нової пошти» для здійснення повернення документів Інтернет-магазину.
8.2 Оплата
8.2.1 Після оформлення Замовлення і підтвердження Продавцем-консультантом можливості його виконання, Покупець отримує на свою зареєстровану електронну адресу Рахунок.
На підставі Рахунки Покупець здійснює оплату замовлення в гривнях на вказаний в документі поточний рахунок Інтернет-магазину, на умовах 100% передоплати за замовлення.
8.2.2 При заповненні реквізитів для оплати обов’язково вкажіть в полі «Призначення платежу» номер, дату рахунку і ПІБ Покупця.
Після надходження коштів на рахунок Інтернет-магазину Ваше замовлення буде доставлено на протязі 4 робочих днів.