Умови: наша політика повернень і умов обслуговування.

Будь-ласка зверніть увагу на відмінність між індивідуальними та масовими послугами, товарами, продуктами, роботами. Все, що є масовим – підпорядковується законодавчим нормам, правилам, законам держав, ринку, звичок суспільства, в той час, як предмети та об’єкти індивідуальної діяльності є переважно творчими за характером та не підлягають поверненню, обміну, відшкодуванню в типовому розумінні. На нашому сайті існує значна частка індивідуальних послуг, товарів, продуктів, цінних робіт, для яких не прийнятне типове відношення. В разі виявлення потреби додаткового опрацювання індивідуальних потреб – ми йдемо на зустріч нашим клієнтам в межах розумного у випадку нашої вини за домовленістю.

Нормативна база

– Цивільний кодекс України

– Господарський кодекс України

– Закон України “Про захист прав споживачів”

– Закон України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”

– Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”

– Порядок провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833

– Правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затверджені наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року № 104

– Правила роздрібної торгівлі продовольчими товарами (із змінами), затверджені наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 11 липня 2003 року № 185

– Правилах торгівлі на риках (із змінами), затверджених наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерства внутрішніх справ України, Державної податкової адміністрації України, Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 26 лютого 2002 року № 57/188/84/105

Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:

– обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;

– придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;

– здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;

– розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Умова обміну:

– якщо товар не використовувався;

– збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

– збережено розрахунковий документ з датою продажу.

Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:

– обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;

– придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;

– здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;

– розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Умова обміну:

– якщо товар не використовувався;

– збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

– збережено розрахунковий документ з датою продажу.

Права споживача при розірванні договору купівлі-продажу:

– розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі;

– гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору;

– в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Не всі товари можна повернути. Це правда?

Ще в 1994 році Кабмін затвердив Перелік товарів належної якості, які не підлягають поверненню.

Справа в тому, що держава гарантує не лише ваші права, а й права інших споживачів, які ймовірно згодом придбають повернутий вами товар. Тобто повернути товар із цього Переліку не вдасться.

Які товари не можна повернути?

– продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни (зубні щітки, бритви, гребінці);

– деякі непродовольчі товари (дитячі іграшки і товари для новонароджених, тканини, килимові метражні вироби, натільна й постільна білизна, друковані видання, пиломатеріали, записані на DVD-диски, інструменти для манікюру, педикюру та ювелірні вироби);

– Індивідуальні товари, послуги, цінні роботи, та продукти;

Умови роботи Інтернет-магазину

1. Загальні положення та термінологія

1.1. Підтримка Інтернет-магазину виконується приватною особою – Сущик М. М., відповідно до Законодавства України, в тому числі і Закону “Про захист прав споживачів”.

1.2. Термінологія

Інтернет-Магазин – засіб для представлення або реалізації товару, робіт або послуг шляхом здійснення електронної угоди.
Електронна угода – дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та зобов’язань, здійснена з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем;

Покупець – особа, яка користується послугами Інтернет-магазину.

Продавець-консультант-людина, що надає консультації в підборі потрібного товару в Інтернет-магазині.

Реєстрація– це вказівка особистих даних в спеціальній формі, завдяки якій здійснюється взаємодія Інтернет-магазину і Покупця.

Кошик – перелік товарів, які Покупець планує придбати. В Кошику можна вносити зміни до оформлення Замовлення.

Замовлення -належно оформлений запит Покупця, який включає в себе перелік товарів, обраних в каталозі Інтернет-магазину, який є актом прийняття рішення про покупку.

Рахунок -це документ, який направляється Покупцю, що засвідчує прийняте Інтернет-магазином замовлення, визначає його кінцеву вартість, і є підставою для оплати за замовлення.

2. Прийом замовлень

2.1. Обробка замовлень та консультації –  з Пн по Сб, з 9:00 до 17:00. Онлайн – цілодобово.

2.2. Замовлення, обробляється на наступний робочий день-два після оплати.

2.3. Виконання замовлення (доставка) протягом 2-4 робочих днів з моменту виконання.

2.4.Внести зміни можна тільки в неоплачене замовлення.

3. Співробітництво

3.1 Інтернет-магазин співпрацює з роздрібним та оптовим покупцем.

3.2 Інтернет-магазин не приймає і не здійснює доставку замовлень, отриманих від суб’єктів підприємницької діяльності, які зареєстровані та територіях Донецької та Луганської областей, що не підконтрольні Україні і не здійснили відповідну перереєстрацію нового місця знаходження на підконтрольних Україні територіях.

4. Політика конфіденційності: Законодавча база

4.1. Відносини між Покупцем та Інтернет-магазином регулюються відповідно до законодавства України, а саме:

* Законом «Про електронну комерцію» від 03.09.2015 р № 675-VIII

* Законом “Про захист прав споживачів” від 12.05.91 №1023-XII,

* Постановою КМУ від 19.03.1994 р. N 172 про Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

* Порядком провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою КМУ № 833 від 15.06.2006 р, з наступними змінами і доповненнями;

* Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р. № 103;

* Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р .. № 104, зі змінами від 23.01.2018 р. Наказ № 80;

5. Конфіденційність і захист персональної інформації

5.1 Конфіденційність інформації, яка була надана Покупцем Інтернет-магазину, охороняється Законом України “Про захист персональних даних” від 01.06.2011.

5.2 Відповідно до Закону, при реєстрації на сайті Інтернет-магазину Покупець дає згоду на обробку та використання своїх персональних даних виключно з метою, необхідних для оформлення замовлення і роботи з Покупцем.

5.3 Інтернет-магазин зобов’язується не передавати персональні дані Покупця і доступ до них третім особам, публікувати та використовувати інформацію з метою, що не відповідає діям Інтернет-магазину.

6. Інші умови

6.1 Здійснюючи покупку через Інтернет-магазин, дані умови є цивільним договором про купівлю-продаж між приватною особою – Сущик М.М. і Покупцем.

6.2 З моменту прийняття рішення про покупку, сторони Покупця і фірми юридично захищені і охороняються законодавством України.

6.3 Інтернет-магазин залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію на сайті.

Політика повернення

7. Елементи відносин Покупець – Інтернет-магазин

7.1. Вибір товару

7.1.1. Покупець має право:

Отримати вичерпну інформацію і відповіді на питання про товар від Продавця-консультанта.

Дізнатися про переваги, порівняти, прийняти власне рішення.

7.1.2. Покупець зобов’язаний:

* Повідомити Продавцю-консультанту максимально точну інформацію про параметри та інші істотні особливості вибору необхідних для об’єктивного консультування.

* У разі повідомлення неточних і помилкових даних Продавцю-консультанту, Покупець несе всю майнову відповідальність, яка може виникнути в процесі купівлі-продажу товару.

7.1.3 Продавець-консультант має право:

* У разі отримання неточних і помилкових даних від самого Покупця, Продавець-Консультант не несе відповідальності, за можливі негативні наслідки придбання товару, який не відповідає його запитам.

7.1.4. Продавець-консультант зобов’язаний надати максимально точну і об’єктивну консультацію:

* про асортимент товарів Інтернет-магазину;

* про особливості товару, обраного Покупцем;

* про відповідність обраного товару суб’єктивним вимогам (інформація про особливості, викладених Покупцем, див. п 5.1.2 і п.5.1.3)

7.2. Оформлення Замовлення

7.2.1. Оформлення Замовлення проводиться виконанням Реєстрації та оформлення Замовлення через Кошик або шляхом замовлення по телефону.

7.2.2. Покупець зобов’язаний:

* Зареєструватися, заповнивши Форму реєстрації покупця.

* У форму потрібно ввести такі дані:

* Електронну пошту покупця (e-mail)

* Прізвище, ім’я

* Телефон (мобільний, стаціонарний)

* Адреса: Область, місто (селище, село)

7.2.1. При замовленні по телефону, повідомити реєстраційну інформацію: ПІБ, електронну адресу, контактний телефон.

7.2.3. Інтернет-магазин зобов’язаний:

* Підтвердити реєстрацію Покупця відправкою листа на вказану адресу електронної пошти, за умови коректного заповнення обов’язкових полів для реєстрації. Електронне інформування необхідно, щоб і Покупець, і Інтернет-магазин були впевнені в правильності введених даних і для виключення помилок при виконанні Замовлення

* При здійсненому замовленні, зв’язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 9:00 до 17:00) і підтвердити замовлення, можливість його виконання, повідомити терміни доставки і надати Рахунок для оплати.

* Після отриманої оплати на поточний рахунок, зв’язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 8:00 до 17:00) і підтвердити отримання оплати і повідомити уточнені терміни доставки.

P.S. У разі ненадходження оплати на поточний рахунок Інтернет-магазину по закінченню терміну дії Рахунку, Замовлення Покупця вважається анульованим.

Після оформлення відвантаження Замовлення в транспортній компанії, повідомити номер товаро-транспортної накладної Покупцеві.

7.2.4 Відповідальність Інтернет-магазину:

* Інтернет-магазин не несе відповідальність за помилки Покупця і наслідки неправильної інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації.

* Інтернет-магазин не несе відповідальність за відправлення не отримані Покупцем в транспортній компанії («Нова пошта») (після закінчення терміну зберігання).

* Інтернет-магазин не може змінити ціну товару, після оформлення Замовлення Покупцем

7.2.5 Відповідальність Покупця:

* У разі неправильності / неточності інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації, Покупець несе всі витрати, пов’язані з невірним зазначенням адреси та інших даних.

* У разі відмови від замовлення, після його передачі Інтернет-магазином в транспортну компанію («Нова пошта»), вартість доставки в обидві сторони оплачує Покупець.

7.2.6 Інтернет-магазин має право інформувати Покупця про свої товари і послуги, використовуючи дані, вказані при реєстрації.

У разі, якщо Покупець не має бажання отримувати таку інформацію, він завжди може звернутися в контакт-центр інтернет-магазину з проханням відключити її.

8. Доставка і оплата

8.1 Доставка

8.1.1 Інтернет-магазин здійснює доставку замовлення Покупця протягом 2-4 робочих днів з моменту 100% оплати за замовлення, окрім неділі.

8.1.2 Доставка продукції здійснюється перевізником «Нова пошта» до ГРУЗОВОГО складу перевізника.

8.1.3 При отриманні замовлення ретельно перевіряйте і акуратно відкривайте пакет. Якщо у Вас виникнуть претензії до її цілісності або стану продукції, складіть акт з представником компанії «Нова пошта».

8.1.4 У разі відсутності претензій до продукції, Покупець зобов’язується підписати видаткову накладну на товар із зазначенням П.І.Б., і передати представнику «Нової пошти» для здійснення повернення документів Інтернет-магазину.

8.2 Оплата

8.2.1 Після оформлення Замовлення і підтвердження Продавцем-консультантом можливості його виконання, Покупець отримує на свою зареєстровану електронну адресу Рахунок.

На підставі Рахунки Покупець здійснює оплату замовлення в гривнях на вказаний в документі поточний рахунок Інтернет-магазину, на умовах 100% передоплати за замовлення.

8.2.2 При заповненні реквізитів для оплати обов’язково вкажіть в полі «Призначення платежу» номер, дату рахунку і ПІБ Покупця.

Після надходження коштів на рахунок Інтернет-магазину Ваше замовлення буде доставлено на протязі 4 робочих днів.